早餐的菜單,共兩頁,後面有標價錢的都要錢。





★第二天早餐

eggs benedict on a toast English muffin



eggs white omelet with tomatoes salsa



★第三天早餐

selection of cold cuts with cheese and pickles



yellow noodles soup with chicken,pork ball and egg



★第四天早餐

stir fried flat noodle with chicken



Smoked salmon with cream cheese,Capers and onion on warm poppy seeds bagel



★第五天早餐

mergueze sausage and bacon with egg cooked to your liking ,served with hash potatoes and crushed tomatoes



Waffles with caramelized apple and vanilla cream



整體來說,我最喜歡湯麵和炒麵(板條),最不喜歡「蛋」,其實仔細看幾乎每一主餐都有雞蛋混在裡面,第一天吃eggs benedict發現蛋很腥,我一度懷疑這是鴨蛋不是雞蛋,於是第二天的湯麵我特別囑咐不要蛋。桃花吃的蛋白包也是,蛋白被打到發泡,因為整個蛋白吃起來很乾很空洞,我吃不太習慣。

桃花最勇敢的一餐應該就是那道只有火腿和cheese瞧她的表情就知道滿意度了,但我必須要稱讚她一下,因為這樣的一道感覺適合配紅酒的冷盤,她竟然吃光光了。



以上是早餐的主菜介紹,下一篇介紹附餐。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Spa 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()